internecie
Liczba pozycji: 123
Jak zdobyć klientów w internecie – ebook
Gitte Härter
Dzięki internetowi można dziś znaleźć/kupić/sprzedać wszystko. I to prawie w mgnieniu oka. Książka pokazuje, jak można najefektywniej wykorzystać to zjawisko dla własnych biznesowych celów, szybko pozyskując klientów i zwiększając tym samym szanse firmy na osiągnięcie sukcesu rynkowego.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak nie zostawiać śladów w Internecie – ebook
Praca zbiorowa
Sprawdź jak skutecznie usunąć konto z Facebooka, Naszej Klasy czy MySpace. Niektórzy użytkownicy skarżą się, że nawet po usunięciu konta niektóre dane (np. zdjęcia) są dalej przechowywane, co wynika ze złożoności procedury usuwania profilu. To skłoniło nas do dokładnego opisania sposobów skutecznego rozstania się z najpopularniejszymi serwisami internetowymi.Data dostępności:
Data publikacji:
Handel w Internecie - skutki rozliczeń VAT – ebook
praca zbiorowa
Obecnie bardzo często sprzedawcy posiadający tradycyjne sklepy mają również sklepy internetowe. Sposób rozliczania transakcji internetowych różni się od rozliczania tradycyjnych transakcji. W Internecie sprzedają towary również osoby, które nie mają zarejestrowanej działalności gospodarczej. Nie oznacza to, że są zwolnione z rozliczania VAT. Publikacja kompleksowo omawia problemy związane z rozliczeniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Poszerzanie pola literackiego. Studia o literackości w internecie – ebook
Elżbieta Winiecka
Tematem książki jest literatura cyfrowa: jej status, właściwości, związki i zerwania z tradycją, a także wyzwania, jakie stawia swoim czytelnikom. W mediach elektronicznych granice pomiędzy sztukami i dyskursami się zacierają, a dotychczasowe kategorie opisu stają się niewystarczające, niekiedy nawet całkiem nieprzydatne. Rozważaniom o utworach e-literackich towarzyszą więc pytania o status literatury...Data dostępności:
Data publikacji:
"Zabijemy was słowami". Prowokacja kulturowa w przestrzeni miejskiej i w internecie – ebook
Piotr Zańko
Prowokacja kulturowa, nazywana niekiedy "semiologicznym dżudżitsu", jest subwersywną praktyką ─ głównie wizualną ─ usytuowaną pomiędzy polem aktywizmu społecznego a polem sztuki. W książce Zabijemy was słowami... autor opisuje działalność polskich prowokatorów kultury, w szczególności zaś przygląda się wymowie ideologicznej ich obrazów. Przedmiotem analiz są między innymi prace Twożywa, Trzeciej Fali,...Data dostępności:
Data publikacji:
Dlaczego tylko nielicznym udaje się zarabiać w Internecie prawdziwe pieniądze – ebook
Sebastian Jerzy Wyrwał
Dlaczego warto przeczytać tą książkę? Odkryj tajemnice SEO, e-biznesu i marketingu internetowego. Spraw aby pozycjonowanie, optymalizacja konwersji i CTR stały się Twoimi sprzymierzeńcami. Naucz się znajdować naprawdę skuteczne słowa kluczowe i generować wartościowy ruch. Dowiedz się, jak możesz skutecznie zarabiać w Internecie. Kup tą książkę i zacznij zarabiać miliony już teraz. Nie musisz mi wierzyć...Data dostępności:
Data publikacji:
Pod maską nocy – ebook
Mariusz Pikulski
Pod maską nocy to zbiór wybranych wierszy, które były publikowane w Internecie, antologii i tomikach, oraz wierszy, które nigdzie się wcześniej nie ukazały.Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo wobec innowacji technologicznych – ebook
Agnieszka Sztoldman
Autorzy omawiają wpływ nowych technologii oraz przemian technologicznych na obszar i instytucje prawa cywilnego, przeobrażenia w dotychczasowych instytucjach prawa cywilnego, dokonujące się pod wpływem rozwoju technologicznego i globalizacji stosunków gospodarczych. Zajmują się problemami związanymi z ochroną domen, neutralnością sieci, rozwojem traktatowej ochrony prawa autorskiego, dochodzeniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing internetowy – ebook
Łukasz Kępiński Marcin Kordowski Damian Sałkowski Kamil Sztubecki
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi doświadczeniami. Każda...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing usług weterynaryjnych – ebook
Jarosław Sobolewski
Drugie wydanie tytułu, który dotarł do ponad 1000 praktyk weterynaryjnych. W obecnej formie książka została uzupełniona o informacje dotyczące marketingu internetowego i gratisowy kurs on line z zakresu działań w internecie. Proste porady, opisane w publikacji, pozwolą zwiększyć konkurencyjność Twojej praktyki na coraz trudniejszym rynku.Data dostępności:
Data publikacji: